Linköpings Konståkningsförening

Medlemskap

Föreningen

Medlemskap i LKF säsongen 2023-2024

Välkommen till Linköpings konståkningsförening, LKF!

Vi är stolta och glada över alla våra medlemmar som bidrar till att levandegöra våra ledord: Tillsammans för glädje, passion och styrka.

Medlemmar i LKF betalar medlemsavgift och åk-avgift. I avgiften ingår is-, fys-, tränarkostnader mm. Ungefär halva avgiften går till anmälnings-, licens- och testavgifter.

Medlemskapet innebär även att medlemmens föräldrar bidrar med eget arbete i form av tjänster som:

• Försäljning av Newbody, Restaurangchansen och lotter.
  • Försäljning av biljetter till eventuella shower/arrangemang.
  • Arbete under LKF:s egna arrangemang såsom tävlingar, shower och andra event som kan ge pengar till LKF:s verksamhet.

Arbetsinsatserna är avgörande för att föreningen ska fungera och ALLA föräldrar bidrar!

Säsongen 2023-2024 arrangerar LKF två tävlingar, klubbtävling 11-12:e november, LKF-trofén 26-28:e januari  samt vår egen Show den 3-4 maj 2024. Skriv in dessa datum i kalendern redan nu för vi räknar med att ni på ett eller annat hjälper till och arbetar under dessa arrangemang. Tack för att ni ställer upp!

Försäljning under hösten gäller för New Body, Restaurangchansen, Sportlotteriet samt Bingolottos Julkalendrar. Under våren förväntas varje familj sälja biljetter till vår Show.